SON YAZ BALKANLAR 1912

5 Eylül 2012 Çarşamba
           Hazal Kaya fanlarının merakla beklediği dizi Son Yaz Balkanlar'ın fragmanları adeta film tadında.Elveda Rumeli dizisini de çok seven biri olarak bu diziyide izlerim diye düşünüyorum. Ama hala ne Hazal Kaya'yı ne Tuğçe Kazaz'ı göremedik. En son basına dağıtılan fotoğraflarına dikkatli dikkatli bakmaktan başka şansımız yok. Buyrun




Hazal Kaya fotoğraflardan anladığımız kadarıyla varlıklı bir ailenin kızı.


Hazal Kaya'nın kıyafetleri oldukça hoş. Vintage:) Elindeki Fransızca gazeteden eğitimli bir kızı canlandırdığını anlıyoruz.


Örgü saç modelinden romantik,duygusal ,hassas bir karaktere hayat vereceğe benziyor. Yanındaki dedesidir heralde.







            Tuğçe Kazaz diziyle ilgili verdiği röportajında 'Şimdi yeni bir ailem var. Set, ailem çünkü. memnuniyetle içinde yer aldığım bir dizi bu. Üç günlük bir tanışma seyahati için gittiğimiz Makedonya’dan yeni döndüm. Heyecanla ‘’Motor’’ denecek günü bekliyorum ve sanırım hazırım. Bu dönem bir oyuncu için en zor dönem, karekter yaratma süreci sancılı. Doğurmak için. Ve ben bu işte yeniyim. Dolayısıyla bir yandan temel oyunculuk eğitimimde yoğun bir şekilde devam ediyorum. Çalışıyorum, çalışıyorum ve mesudum. Umarım beğenilen, sevilen ve takip  edilen bir dizimiz olur ve ben uzun süre Makendonya’da olurum. Buna hazırım. Hazır olmadığımız  hiçbir deneyim karşımıza çıkmaz bu hayatta. Yaşadığım toprak, çevrem değişecek. Balkanlar’da bize hiç de uzak olmayan topraklardaki kültürü ve gelenekleri keşfedeceğim için sevinçliyim. Savaşlar  görmüş güçlü insanlardır onlar.' şeklinde konuştu.

            Bir göç hikayesi olan Son Yaz Balkanlar'da Tuğçe Kazaz'ın Hazal Kaya'dan daha ön planda olacağını düşünüyorum. Çünkü fakir,hüzünlü,dertli olsa Balkan kızı Tuğçe Kazaz.  Atv'nin tanıtımlarda Tuğçe Kazaz'ın ismini Hazal Kaya'dan önce yazması da bunun kanıtı. Buna tepki gösteren Hazal'ın fanlarının da yönlendirmesiyle yani seyirciye göre rol paylaşımı ileriki günlerde değişebilir diye düşünüyorum.


Dizinin baş rollerinde Tardu Flordun ve Furkan Palalı'da var. Performansına göre Furkan Palalı da bir Emir olabilir.:) Bu arada Hazal Kaya'nın her partnerinde bir boy bir boy...:)


En son katılan oyuncular ise Mor Menekşeler dizisinde Çapa karakterini tamamlayan Berkay Akın, Koyu Kırmızı dizisinde Defne karakterini canlandıran Zeynep Kumral ve Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinde Necati karakterini canlandıran Sercan Badur.


Bunlarda ilk görüntüler



 Bu da benden


0 yorum:

Yorum Gönder