ÜNLÜLERİN GİYDİĞİ ELLIE SAAB TASARIMI UZUN ELBİSELER

4 Eylül 2012 Salı
            Ellie Saab günümüzün başarılı tasarımcılarından. Lübnanlı olan tasarımcı, 2002'de Oscar adayı olan Halle Berry'nin ödülü almasıyla bir gece de şöhret olmuş. Şu an bir çok Hollywood starını giydiren Saab'ın uzun elbiselerini sizin için araştırdım. Dantelin, güpürün, payetin, şifonun en güzeli burada hanım:)





Katie Holmes'un boşanmadan önce tercih ettiği petrol yeşili lacivert arası (ışığa göre değişiyor) uzun şifon elbisesi.


 Anna Kendric'in beyaz ve pudra rengi elbisesi.



Taylor Swift'te modacının en gözde müşterilerinden:)


Milla Jovovich'in beyaz payetli tek omuz elbisesi çok konuşulmuştu.


Mila Kunis'in menekşe moru :) lila elbisesi, ben bayıldım efil efil


Scarlett Johnson'ın yeşil payetli elbisesi.Adeta bir zümrüt


 Gwyneth Paltrow'da Saab'ı tercih edenlerden.Yeşil payetli elbisesi müthiş


 Hilary Swank'in kırmızı sırt dekolteli payetli elbisesi.


Tamam kadın güzel ama siyah payeli elbisenin içinde ayrı bir güzel Jessica Biel.




Angelina Jolie siyahlar içinde.Ben yeşil küpelerini daha çok beğendim.

 


Fergie'nin elbisesinin rengi çok güzel ama model çok sade olmuş.Ama şifonun güzelliğine bir bakın yahu. Katy Perry'nin maviye takık olduğu günlerden.


Yeşillendim sana:)


Kate Winslet kıpkırmızı  göğüs dekolteli elbisesiyle çok hoş gözüküyor. Elizabeth Banks'in Açlık oyunlarının galasında giydiği alevler içindeki elbisesi  en az Cinna'nın tasarladığı kadar güzel:)




Kate Middleton'ın petrol rengi elbisesi çok konuşulmuştu.Rengi ayrı güzel.Danteli ayrı.


Micha Barton'ın su yeşili şifon elbisesi de favorilerimden.









Halle Berry'nin kıpkırmızı elbisesi.

1 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    Ellie Saab has the most amazing gowns!! Love!! PS. I'd love it if you could come visit my blog and follow me if you like it!! :)

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

Yorum Gönder